Translate

petak, 14. prosinca 2012.





2.22

... neš virovat. 8, vedro, smjer vitra istočni pri brzini od 14 km/h, vlažnost (da vlažnost!) 66% ... nemoš virovat... u sokolsku sam majicu i kratke mudante ... bija prije 5 miseci.
Proša je tik do nas 4179 Toutais. Proša ka da i nije. I neka je. Jebem mu mater. Vidi ga kaki je.


I našta liči. Sve što je livo vako li je? On će nama ka pritit. Sa 6,9 miljuna kilometara ... satra bi ga ka šta će Mirko satrat Shinichia Suzakawu ... reka bi mu lipo Dragan " ... a di su ti judi? ...".
Šta 21.12.2012.? Šta 12.12.2012. 14.12.2012.
Ispričavam se ... nestalo mi tipkovnice pa moran sad pisat ručno:


14.12.2017. 
Splitski škver koji je (za one ka ... e... šta su zaudobili) da podsjetimo u 97 postotnom vlasništvu radnika isporučija je danas zadnji od 13 tankera za švedskog naručitelja.
Cijeli posao je (za one ka ... e.... šta su zaudobili) dogovorila hrvatska vlada (isprika Puku koji trpi emocionalne boli na njen spomen) s ZM na čelu, realizirali igrači ote Vlade (isprika svim Vladimirima koji trpe emocionalne boli zbog povezivanja njihova nicka sa vladom ZM). E, baš oti igrači,  oni šta dobiju 4% glasova i drmaju Državom (HNS ... hrvatskih nosatih savez? ... hrvatskih nabiguza savez? ... hrvatskih? savez?).
Kao što je i obećano, posao je obavljen u roku, čak i 7 minuta prije.
Uprava zahvaljuje Vladi (isprika Puku ... Uprava ne misli na Vladu Kalembera) što je baš njizi postavila, što nisu morali potpisat menadžerske ugovore u smislu "imaš kuću vrati stan ... di si da si najeba si ako ne napraviš posal kako triba ...", fala Vladi što je baš njima dala plaće ... priko nekoliko ... a mogu cili dan kopat nos ili depilirat ušesa...



zadnji od 13
osobna karta oli ti lična:

Lenght over all                                                                                       9.99 cm
Length between perpendiculars                                                   7.00 cm
Breadth moulded                                                                                      2,4 cm
Depth moulded                                                                                           1,7 c m
Design draught                                                                                           1,5 cm
Scantling draught                                                                                     1,9 c m
Deadweight at design draught                                                              45 gr
Deadweight at summer draught                                                     50,17 gr
Main engine Split-MAN-B&W                                                           6S50ccc
Selected maximum continuous rating                    8,580 kW/127 rpm
Trial speed at design draught and 90% SMCR                           15.0 kn
Main engine daily fuel oil consumption                                 29.3 t/day
Cruising range                                                                                           infinity
Crew complement                                                       liva ruka, desni džep



... jesam malo popija ... Zoloft, Bisobel, Knavon, Normabel ...







Nema komentara:

Objavi komentar